Livrare - Plata - Retur - Schimb

Informatii despre livrarea, plata si returul comenzilor plasate in magazinul nostru online



1. Livrarea:

- se face prin curier rapid pe tot teritoriul Romaniei inclusiv sate si comune.


- taxa de livrare este fixa 15 lei, iar la comenzile ce depășesc 400 lei beneficiati de TRANSPORT GRATUIT.


- livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 9:00 - 20:00 si veti fi sunati de agentul firmei de curierat inainte de a veni la adresa dvs.




2. Plata:


- Puteti face plata ramburs 

daca ati ales aceasta medota de plata, platiti catre agentul firmei de curierat in momentul in care va aduce comanda, tot acesta va elibereaza chitanta pentru suma platita, factura aferenta comenzii o veti gasi in coletul dvs.


sau 


- Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). 

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. 

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) 

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, 

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!



3. Returul:


- puteti returna o comanda indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Nu se accepta retur produsele folosite sau spalate, care nu mai pot fi revandute.

- toate produsele trebuie sa fie insotite de toate ambalajele (husa/cutie, carton, fotografie), in cazul in care trimiteti retur produsele fara ambalaje acestea va vor fi trimise inapoi pe cheltuiala dvs.

- in cazul produselor defecte, acestea se pot returna doar daca aveti toate ambalajele cu care ati primit produsele (husa/cutie, carton, fotografie). Recomandam sa verificati produsele in momentul primirii inainte de a arunca amabalajele produselor.

- plasand o comanda pe site-ul nostru si acceptand termenii si conditiile in momentul plasarii comenzii, se intelege ca ati citit descrierile produselor inainte de a le comanda.



- returul va fi trimis doar prin firme de curierat la adresa sos.Morarilor nr.1 sector 2 Bucuresti, la destinatar veti trece Cumparamisim - Lenjerii de pat, iar ca numar de contact, numerele afisate pe site. (NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, de aceea riscati sa le primiti inapoi).


- taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma care ati achitat-o in momentul in care ati primit comanda.


- banii vor fi returnati intr-un cont IBAN (in termen legal de maxim 14 zile de la primirea returului de catre noi). Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale CumparaMisim.ro pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.


- pentru a returna un produs ne puteti suna la numarul 0734.898.031 sau 0773.981.485 de Luni pana Vineri intre orele 10:00-18:00 sau puteti completa formularul de retur


ATENTIE: In cazul in care returnati o comanda platita cu cardul, contravaloarea produselor va fi returnata DOAR in contul din care ati efectuat plata, conform legii.


4. SCHIMBUL UNUI SAU MAI MULTOR PRODUSE


- in cazul in care doriti schimbul unui produs cu un altul de pe site-ul nostru, trebuie sa ne trimiteti produsul care doriti sa-l schimbati ambalat cum l-ati primiti (transportul este suportat de dvs.), insotit de toate ambalajele acestuia, dupa ce ajunge la noi si este verificat, noi va trimitem noul produs.

Suntem aici, te putem ajuta?