CATALOG
Cosul tau

Intrebări frecvente

Specificam in pagina fiecarei oferte termenul de valabilitate al acesteia, sau pana la epuizarea stocului. (In momentul in care stocul unui produs este terminat, acesta nu se mai afiseaza pe site).

Sigur ca da, ne puteti contacta la 031.433.65.00 de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 18:00 iar un operator va ofera toate detaliile de care aveti nevoie.

In momentul in care ne contactati este foarte important sa stiti codurile produselor pe care doriti sa le comandati.

Sigur ca da, puteti comanda prin WhatsApp la numarul 0773.981.485 sau pe Facebook Messenger.

Pentru a anula o comanda ne puteti raspunde la emailul sau sms-ul primit in momentul plasarii comenzii sau printr-una din metodele de contact de aici.

Daca ati primit sms ca am predat comanda curierului, aceasta nu se mai poate anula.

Sigur ca da, livram in majoritatea tarilor din Uniunea Europeana.

TARACOST LIVRARE
Austria100 lei
Belgia120 lei
Danemarca220 lei
Finlanda250 lei
Franta120 lei
Germania100 lei
Italia100 lei
Luxemburg220 lei
Olanda120 lei
Portugalia250 lei
Spania120 lei
Suedia250 lei
Marea Britaniede la 1 ianuarie nu se mai poate livra
ATENTIE:

Tarifele sunt valabile pentru comenzi de maxim 25kg, comenzile ce contin mai mult de 25kg vor fi impartite in mai multe colete.

Comenzile internationale se pot achita doar in avans cu cardul online pe site deoarece firmele de curierat nu accepta plata ramburs pentru comenzi externe.


IMPORTANT:

Pentru comenzile externe se accepta doar numar de telefon din tara respectiva, curierii nu va pot contacta pe numere de Romania si vor livra comenzile.

Pentru comenzile externe ce vin retur pentru numar de telefon gresit sau adresa gresita, la rambursarea banilor se retine taxa de transport.

Transportul este gratuit pentru comenzile cu plata ramburs care depasesc totalul de 400 Lei

Transportul este gratuit pentru comezile cu plata online cu cardul care depasesc totalul de 250 lei

Pentru comenzile mai mici de 250 Lei platite online cu cardul taxa fixa de livrare este 15 Lei in Bucuresti, iar in restul tarii si Ilfov 19 Lei.

Pentru comenzile mai mici de 400 Lei platite ramburs taxa fixa de livrare este 15 Lei in Bucuresti, iar in restul tarii si Ilfov 19 Lei.

Nu se taxeaza km suplimentari pentru localitatile indepartate.

Taxa de livrare se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul in care completati adresa completa.

Livrarea comenzilor se face intre 1 - 7 zile lucratoare.

In momentul in care predam comanda curierului veti primi SMS si email, in mod normal dupa primirea SMS-ului in 1-2 zile comanda ajunge la dvs.

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa.

Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibila atunci cand soseste coletul, vei primi un sms in dimineata livrarii prin care ti se va aduce la cunostinta incercarea de livrare.

Vei putea astfel sa contactezi curierul si sa-i soliciti o livrare ulterioara.

Ce sunt punctele de fidelitate si cum le pot obtine?

Pentru a putea benefcia de punctele de fidelitate in momentul plasarii comenzii trebuie sa aveti cont de client creat pe siteul nostru (se poate crea aici) si sa fiti autentificat in contul dvs.

Punctele de fidelitate se obtin dupa fiecare comanda plasata.

Punctele se inregistreaza automat in contul tau cand comanda a fost predata firmei de curierat si se calculeaza dupa formula: ~10% din valoarea produselor (fara livrare si discounturi).
100 Puncte = 10 Lei


Cum pot vedea cate puncte am disponibile?

Pentru a vizualiza numarul total al punctelor de fidelitate obtinute pana in prezent si statusul acestore, trebuie sa te loghezi in "Contul tau" si sa accesezi pagina de "Puncte recompensa".

Punctele noi oferite au o perioada de 14 zile de asteptare pana sunt disponibile pentru utilizare.


Cum pot folosi punctele?

Punctele pot fi folosite pentru a achita produsele dintr-o comanda noua, in pagina de "Finalizare comanda", sectiunea "Aplica punctele tale de fidelitate", dar doar dupa depasirea pragului de 100 de puncte acumulate si validate in cont. Punctele sunt valide pentru utilizare la 14 zile de la predarea comenzii catre curier si aparitia punctelor in cont.

Pentru a primi un cod de reducere trebuie sa va abonati la newsletter-ul nostru cu o adresa de email valida in aceasta pagina.

Dupa inscrierea adresei de email veti primi un email cu un buton de confirmare pe care trebuie sa-l apasati apoi vi se va deschide pagina cu codul de reducere.

Codul de reducere se poate folosi la comenzi cu produse de minim 200 lei. 

ATENTIE: cand copiati codul de reducere si-l plasati in campul din pagina de finalizare a comenzii pentru a se aplica reducerea, acesta sa NU aiba spatiu la inceput sau la sfarsit, pentru ca astfel veti primi eroare ca nu este valid.

Nici o problema, ne puteti contacta prin orice metoda de aici.

Operatorii nostri vor verifica pe camerele de supraveghere impachetarea comenzii dvs. si vom remedia imediat problema.

Costurile de transport pentru remedierea problemei vor fi suportate de noi.

Conform legilor in vigoare, un retur se poate face in maxim 14 zile de cand ati intrat in posesia comenzii (data de livrare dupa nr. de awb).

Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de retur si sa urmati pasii de aici.